KUNTOTUNNIT

 

MUISTA ILMOITTAUTUA KUNTOTUNNEILLE TREENIKALENTERIN TREENIÄ KLIKKAAMALLA!

Koodilla: Opiskelija saa 20% alennuksen tuotteesta!

Tarjoiamme viittä erilaista todella kehittävää kuntotuntia. Tuntien edessä oleva COE kirjainyhdistelmä tuntikuvauksen edessä tarkoittaa kehittämäämme harjoitusfilosofiaa nimeltään Circuit Of Exellence. Tämän filosofian avulla olemme auttaneet huippu-urheilijoita saavuttamaan oman maksimipotentiaalin matkalla kohti maailman huippua!

Halauamme pitää myös mukana lukujärjestyksessä Fittorin vanhan ja suositun Kiertori tunnin, joka pitää sisällään monipuolista toiminnallista harjoittelua.

Nyt haluamme tarjota saman mahdollisuuden kaikille ihmisille.

Kaikki COE-tunnit on jaettu kolmeen toiminnalliseen osaan eli lämmittelyyn, työosaan sekä palauttavaan osioon. Tule mukaan nauttimaan kyydistä!

 

COE EXPLOSIVE - MAANANTAISIN KLO 18.00-19.00

Tunti sopii harjoittelun perusteet osaavalle harrastajalle

On tunti, jossa kehitetään aerobisten ominaisuuksien lisäksi räjähtäviä ominaisuuksia. Emme halua kehittää kaikkia ominaisuuksia yhdellä tunnilla, vaan haluamme tarjota mahdollisuuden kehittää tunneillamme myös räjähtävyyttä kehittävää harjoittelua.

Räjähtävyys on katoava luonnonvara ja erittäin tärkeä ominaisuus tavallisessa elämässä ja elintärkeä ominaisuus urheillessa!

 

KIERTORI - TIISTAISIN - KLO 18.00-19.00

Tunti sopii aloittelevalle harrastajalle sekä skaalautuvuuden takia kokeneelle treenaajalle.

Kiertori on Fittorin legendaarinen kiertoharjoittelutunti. Tunnilla harjoitellaan kuntopiirimaisesti koko kehon fyysisiä ominaisuuksia kehittäen. Harjoittelija voi itse valita kuormitustason mm. vastuksen valinnalla.

 

COE HIIT - KESKIVIIKKOISIN KLO 18.00-19.00

Tunti sopii harjoittelun perusteet osaavalle harrastajalle.

High Intensity Interval Training eli HIIT on tehotreeni, jossa huolellisen alkulämmittelyn jälkeen intensiiviset lyhyet intervalliosuudet ja palautukset vuorottelevat. Tunnilla liikutaan korkeilla sykealueilla ja se sisältää yksinkertaisia mutta raskaita liikkeitä kuten hyppyjä, juoksemista ja tehokkaita nostoja!

Tämä on todella hyvä tunti kehittää omia fyysisiä ominaisuuksia!

 

COE ENDURANCE - KLO 18.00-19.00

Tunti sopii kaikille harrastajille

On tunti, jonka tarkoituksena on kehittää peruskestävyyttä monipuolisella tavalla. Ei tylsää ja yksitoikkoista junnaamista vaan todella monipuolista ja kehittävää harjoittelua! Nämä tunnit antavat todella hyvä perustan treenata myös muilla kehittävillä tunneillamme!

Tunti sopii kaikille ikään ja kuntotasoon katsomatta!


COE GUTS - KLO 18.00-19.00

Tunti sopii harjoittelun perusteet osaavalle harrastajalle

Jos haluat todella laittaa itsesi kovan haasteen eteen, niin tule mukaan tälle tunnille. Tällä tunnilla lyödään kaikki peliin ja mitataan kuinka kova kantti sinulla on!

Tunnilla nostetaan, hypitään, vedetään ja heilutellaan painoja ja omaa kehoa siten, että tuntuu!

Tule siis mukaan, jos haluat laittaa itsesi todellisen haasteen eteen!

 

 

 

45,00 € / kk sis. alv 10,00 % + Toimituskulut alkaen 0,00 €

Kaikki tunnit ovat suunniteltu kolmeen eri energiantuottomenetelmään perustuen.

COE ENDURANCE tunnin energiantuottomenetelmä perustuu aerobiseen glykolyysiin, jossa energiaa tuotetaan tehokkaasti hapen avulla. Pääasiallinen energianlähde on siis kehon rasvat. 

Tunnit ovat temmoltaan rauhallisempia kuin HIIT/EXPLOSIVE tunnit.

COE HIIT tunnin energiantuottomenetelmä perustuu aerobisen sekä anaerobisen glykolyysin yhteistyöhön. Matalilla syketasoilla elimistö käyttää hyväkseen aerobista energiantuottoa ja sykkeen kohotessa siirtyy kohti anaerbista energiantuottoa! 

Tämä tunti haastaa todelliseen kuntoiluun ja sopii erinomaisesti suorituskykyä kohottavaksi liikunnaksi.

COE EXPLOSIVE tunnin energiantuottomenetelmä perustuu aerobiseen energiantuottoo sekä räjähtävillä osuuksilla ATP/KP:n (kreatiinifosfaatin) hyötykäyttöön. 

Tunti kehittää rajusti harrastajan räjähtäviä ominaisuuksia. Ominaisuuksia, jotka katoavat, jos niitä ei nimenomaisesti harjoita!

COE GUTS

Tällä tunnilla tuotetaan energiaa pääosin anaerobisen glykolyysin avulla. Kovatempoiset treenijaksot todella kuluttavat kehon hiilihydraattivarastoja. Muista siis tankata kehosi täyteen hiilihydraatteja ennen tuntia. Tietenkin tankkaaminen tunnin aikana sekä myös tunnin jälkeen on ensiarvoisen tärkeää.